Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

«Άγρια» κόντρα Παπασταθόπουλου με Σέφερ!Πως απάντησε ο Σωκράτης στις προσβολές για την Ελλάδα!


Λεκτικό επεισόδιο που παραλίγο να εξελιχθεί σε… ξύλο ανάμεσα στον Έλληνα αμυντικό της Βέρντερ Βρέμης, Σωκράτη Παπασταθόπουλο και τον τερματοφύλακα της Νυρεμβέργης, Ράφαελ Σέφερ, εκτυλίχθηκε μετά το τέλος της αναμέτρησης ανάμεσα στις δύο ομάδες (1-1) για την Μπουντεσλίγκα.


«Ήταν εκνευρισμένος από τον τρόπο που παίξαμε και είπε ότι δεν μας άξιζε η νίκη. Εγώ του απάντησα, όμως, ότι δεν μπορώ να ακούω κάτι τέτοιο από έναν Έλληνα. Έγιναν πρωταθλητές με μόλις 4 σουτ στο Euro 2004», ήταν τα λόγια του Σέφερ για να απαντήσει ο Παπασταθόπουλος μέσω της BILD: «Αυτό που είπε ο τερματοφύλακας της Νυρεμβέργης ήταν ρατσιστικό. Τώρα όλοι γνωρίζουν πλέον το επίπεδό του. Δεν πρόκειται να ασχοληθώ περισσότερο με ρατσιστές και παίκτες κατώτερου επιπέδου από εμένα. Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας.

 Πολλοί από εσάς θα θέλατε να έχετε την ιστορία μας». «Δεν καταλαβαίνω τί εννοεί. Θα έπρεπε κάποιος να τον ενημερώσει τι πραγματικά σημαίνει ρατσισμός. Ειδικά στις μέρες μας και στην ηλικία του θα έπρεπε να είναι πολύ προσεκτικός με τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς. Το ξαναλέω: Πρώτος αυτός προσέβαλε εμένα και τον τρόπο παιχνιδιού μας», ήταν τα λόγια του Σέφερ.

πηγή:onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν σου άρεσε το άρθρο άφησέ μας ένα σχόλιο...