Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012



Μου λειψαν ολα τα καπνα
μου λειψαν τα φιλτρακια
και μειναν μες την τζεπη μου
10 κιλα χαρτακια

Σαν βγεις λοιπον στον πηγαιμο
να πας ειστην ιθακη
εισαι τοσο ηλιθιος
που θα βρεθεις στην θρακη


Τα μάτια σου τα γαλανά
Σαν πέσει ο ήλιος μεσα
πέρνει ένα χρώμα σαν σκατά
και είναι χέσε μέσα


Από όλα τα βουνά της γης
μου αρέσει ο ψηλορείτης
γιατί έχει για προστάτη της
τον superman της κρητης

ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ,
ΕΣΕΝΑΝΕ ΝΑ ΧΟΡΙΣΩ ,
ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΛΟΓΙΚΕΥΟΜΟΥΝΑ ΓΙΑΤΙ..
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ!!!


Ανάβω ένα μάλμπορο
και πίνω ένα ουίσκι
έτσι με έκανε ο θεός
γιατί έτσι κ'αυτός την βρίσκει!!!!

Στη Κρήτη δε γεννήθηκα
μα έχω ντι εν έι
σα Κρητικός μεγάλωσα
όχι ευρωπαίος γκέι

τσι καμπαρντίνας τα κουμπιά
είναι του πουκαμίσου
όλοι γαμ....νται σήμερα
άντε κι εσύ γαμ.....σου

Σαν την κλανιά στο έντερο
σ'έχω και σε φυλάσσω
και σφίγγομαι όσο μπορώ
μην κλάσω και σε χάσω....(αφιερωμένο στον φίλο μου ευριπίδη...)

Βρεχει παντου στην ξενιτια,
μα οπου και να ψαξεις.
Δε πρωκειτε να βρεις χοχλιους,
μακαρι να λυσσαξεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν σου άρεσε το άρθρο άφησέ μας ένα σχόλιο...